Härlig dag

2012-04-03 @ 20:19:14

Den här dagen kändes annorlunda på flera olika sätt. Det var så otroligt roligt att få träffa alla kamrater igen och jag blev så varmt mottagen av alla. Det mejlades "välkommen tillbaka" och de kom fram till mig med bamsekramar och sa att de saknat mig. Det värmde så otroligt mycket! Till att börja med fick IT komma och hjälpa mig i och med att jag hade fått en ny dator som några av mina program inte fungerade i.

Jag hade utvecklingssamtal som kändes bra och givande. Ja, det blev en både rolig och härlig dag.

Till och från jobbet tog jag mig en promenad och det kändes skönt att röra på döfläsket. Nu står det ju Påskgodis precis överallt på jobbet :o

Efter middagen var det shoppingdags... veckohandla :) Min Malin ska ha påsk lunch med några kompisar i morgon så hon fick göra mig sällskap för att välja ut det hon ska bjuda på.

Nu sitter jag som en liten trötter och orkar inte göra nånting, så det blir nog en tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0