Påskdagen

2012-04-08 @ 21:19:07
En lång sovmorgon, sol, gott vin och mysigt besök av syrran.

Vi blev väckta av lilleman tidigt tidigt, men min man var så rar och lät mig få sova en stund till, så jag vaknade först vid 10.20 av att telefonen ringde. Min bror på pappas sida ringde och han är nu i Gimo hos sin mamma. Är det någon jag verkligen saknar så är det han! Fan om han ändå bodde i närheten! Hur som så var jag uppe och tog mig en mindre frukost och en lång promenad. När jag precis hade kommit hem, tagit mig en kall öl och satt mig i solen ringde min goda vän. Vi har inte alls lika mycket tid till att vare sig höras eller ses som tidigare så det ska hinnas med att berättas så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt, av olika anledningar. Nu känner vi varann så pass bra och kan prata mellan raderna och få med det mesta sagt ändå, men det är trist att det ska behöva vara så. 

Min kära syster kom och vi tog en lång shoppingrunda på Gränby. Vi är bra så bortskämda med att det alltid är öppet måste jag säga och det ska vi verkligen vara glada över. Det blev ett par mysisbyxor och en blus, men jag var så inställd på att handla jättemycket och tyckte det blev lite klent.

I morgon kommer min bror och det ska bli så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0