Min torsdag

2012-04-12 @ 18:35:10
I går kväll var jag på en pub med min fd svägerska och hade det trevligt så det blev en lite senare kväll än vanligt. Vaknade ändå ganska så pigg i morse och allt flöt på bra för både mig själv och med lilleman. Vi kom till och med iväg i bra tid och det var underbart att inte behöva stressa till jobbet.

Min mage har spökat och gjort ont hela dagen och nu börjar det till och med att bli psykiskt jobbigt. I och med att jag har så svårt med kroppskänslan ändå så får jag nästan panik när magen känns som en ballong. Till frukost tog jag mig bara något litet för att se hur det skulle gå, men det spelade ingen roll. Så idag har jag haft lite ont i magen precis hela dagen och det börjar bli lite oroväckande även om min läkare sa att hon tror att jag har fått stressmage efter allt som har hänt. I morgon ska jag ta en sånt där trevligt cellprov, men jag känner att jag vill veta att allt är ok med den delen åtminstone.

Jag har fortfarande inte hört något om det nya jobbet, men det är ju en dag kvar på den här veckan så jag får väl hoppas på att höra något i morgon. Annars ringer jag för jag måste få veta så jag kan släppa det och gå vidare.

I dag ville lilleman att pappsen skulle hämta så då passade jag på att åka hem och lägga mig en stund. Det var inga som helst problem med att somna kan jag lova så jag sov middag en timme.

Magen kändes lika när jag vaknade så jag fick bara i mig en macka och en kopp kaffe till middag. Ikväll känner jag för att titta på en film och smaska lite popcorn och dip så jag ska snart ta mig en promenad för att verkligen bara kunna sätta mig i soffan och slappa sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0