Möndag

2012-04-09 @ 17:26:38
Nu har jag tagit mig ett par timmars vila efter att brorsan åkt hem. Jag fick en sån hjärtklappning och det enda som fungerar då är att vila. Lilleman sysselsätter sig själv framför datorn så han spelade hela tiden medans jag sov. Annars är det en riktig möndag, söndag fast det är måndag och inget vettigt har jag gjort. När jag läser vad mina vänner gör på FB så är alla så otroligt duktiga med att gå och träna. Det har jag funderat på i ett par år att jag ska börja med, men i och med att jag har så svårt för kroppskänslan vet jag att det inte skulle kännas bra om jag gick upp i vikt av muskler. Jag mår bäst av att känna mig "liten" och kommer nog alltid att göra det, så för mig är långa och raska promenader det bästa. Till middag idag chockade jag kroppen med att äta ris och en hård macka. Det är inte ofta jag äter ris, men idag fick jag ett enormt sug på det och ketchup. Ja, det kan låta äckligt, men det har jag tyckt om enda sen jag var barn.

Nu fick jag ett ryck så nu ska jag gå ut och gå :) Lilleman ska cykla på sidan så jag lär väl få pinna på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0