Måndag

2012-08-13 @ 20:33:14
Ja, då är det måndag igen och de flesta tillbaka på jobbet.
 
I kväll var jag och ungarna runt och letade sittdynor, men som vanligt är man ute för sent...
Det har ju varit utförsäljning i stort sett överallt så det fanns inga som jag vill ha kvar. Till nästa sommar har jag redan bestämt mig för hur jag vill ha det i tältet så jag ska handla på mig det nu. Kan låta knäppt, men då har jag det klart :) Jag ska ha lila detaljer, så som ljus o lyktor och sen har jag beställt svarta fönsterlampor istället för de vita. Så svart/vitt/grått med lila detaljer, det tror jag blir snyggt.
I oktober ska jag och gubben ordna en "campingfest". Vi hyr lokal, beställer buffémat och drar ihop alla sommarvänner. Det ska bli sååååå kul!
  
Malin tuttan har varit ute och sprungit och jag borde ha följt med, men jag är så satans trött på kvällarna och får ta igen det när orken är tillbaka. Hon är så lycklig för i september ska hon få ta bort tandställningen. På torsdag börjar hon i skolan igen och hon längtar som aldrig förr. Hoppas det håller i sig :)  
Jag vet ju hur jag var...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0