Mitt torsdags nöje

2012-08-23 @ 21:45:00
Dagen har varit bra och gått otroligt fort. Promenerade till o från jobbet. Idag hade jag som vanligt turen att få åka och veckohandla :) Det var så gott som helt tomt i kylen och frysen, men till middagen hittade jag ett paket bacon iallafall... Jag stekte på den i bitar och kokade pasta och så blandade jag i hop det med riven ost. Gissa om grabbarna tyckte det va gott?! Mums, sa dom! Så enkelt men gott. Själv tog jag mig en hårding så jag kan inte uttala mig om hur det smakade.
Ja, sen bar det iväg till Gränby för att handla. Först hämta paket, lite skor och en väska. Sen gick jag in på Kicks för att glutta lite och där hade dom 20%! Min favorit är ju Clean warm cotton så jag slog till och köpte både hudkräm och deostick :)
Kvatum nästa... En nota på 1000:-
Hem å packade upp paket...
Detta är en innerväska (jag vunnit på Tradera) som är lätt att flytta mellan när jag byter till en annan, vilket sker hela tiden.
Hängficka till vagnen, där jag kan stoppa både smått och gott.
Nya fönsterlampor till tältet, från Ellos
Jotex Svart VÅG fönsterlampa 2-pack
Skorna har jag redan hunnit lägga tillbaka i kartongen. Min ena sko va lite konstig och gubben ska byta till en storlek mindre. Men så här såg de ut.
AILEEN - Sandaler med skaft - BeigeRUDI - Höga sneakers - Brunt
 Märke: Rieker
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0