Nya biltankar

2012-08-20 @ 20:54:00
Nu är vi sugna på en nyare bil och det finns ju en del att välja på. Just nu inriktar vi oss mest på en mer bensinsnål rackare då Ford fan verkligen slukar bensin och för tillfället har vi fastnat lite för Skoda Octavia. Där kan man få ganska mycket bil för pengarna för något lån vill vi inte ta. Det räcker med lån på bostad och vagn! Så i morgon blir det nog en liten tripp för att provköra en Skoda vi tror kan vara fin. Spännande!
 
Annars har det varit en bra dag. Jag cyklade till och från jobbet för i morse strulade lilleman en aning. Men det tog jag igen med en lång och rask promenad när jag kom hem och det var skönt.
 
Sen var jag till Stadium och köpte ett Everest regnställ för 599:- till Lucas som jag hoppas han kommer att använda. Han börjar bli kräsen av sig... När jag ändå va i närheten av Skopunkten slank det ner ett par skor till både mig och Lucas. Det är roligt att shoppa när det är rea!
 
Nu ska vi prova kisslarmet några nätter igen för det har hänt många olyckor på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0