Söndag

2012-08-26 @ 20:00:00
I går hämtade vi vagnen och det känns så himla skönt att inte behöva åka ut något mer i år. Nu ska den fukttestas och vinterförvaras. I morse vaknade vi alla ganska så tidigt. Jag åkte och hämtade min nya telefon och sen åkte jag och Malin till Gränby för att shoppade lite. Jag köpte en tröja och en kofta och Malin en jättefin blus och ett par skor. Så det är inte så svårt att göra av med pengar...  Lite trist väder har det också varit så vi har inte gjort så mycket mer vettigt. Nu står det en arbetsvecka framför oss och på lördag ska vi till ett par vänner i Lövstalöt, som tidigare varit våra grannar. På tisdag har jag bokat en klipptid och som vanligt känner jag mig velig om jag verkligen ska göra det än. Är lite sugen på att färga håret mörkt som jag brukar till hösten och när jag väl bestämmer mig så åker jag och köper färg och sen gör jag det bara.    
Det är inte varje dag man träffar en kändis, men det gjorde vi :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0