Sponsored Video: It´s all about Denim

2012-08-31 @ 15:31:00
 
Detta är ett sponsrat inlägg för KappAhl.
En video som visar olika jeans modeller, vilket vi oftast har svårt att välja.
 
När du ser den får du idén om hur du vill att dina jeans ska se ut och sitta men nu slipper du fortsätta leta.
Reklamen visar mycket väl hur fickorna sitter på stussen, om det är hög eller låg midja, om det är stretch, bootcut eller Regular.
Jeansen har dessutom ett namn, vilket gör det lättare att hitta dom i butiken.
Vi människor går ofta efter rutiner och vanor, men videon ger i alla fall mig en inspiration till att det kan vara roligt med en ny modell. Jag själv älskar förändringar och nyheter, det ger mig liv och ju fler gånger jag tittade på videon desto mer insåg jag att bootcut är jättesnyggt. Tänk ett par snygga stövlar med klack till!
Mode är ett mode och ditt mode är också ett mode, det gäller att våga. Tänk dig själv i ett par "Emma jeans" eller varför inte ett par jeans med hög midja? Den senaste tiden har det varit väldigt mycket låga midjor, men nu är de höga tillbaka!
Videon visar inga jeans tights men KappAhl har även det och som är hur sköna som helst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0