Jul ledigt

2012-12-28 @ 20:18:11
Nu har jag varit riktigt julledig och det har varit så skönt. Sovit länge, gått i morgonrock hela dagar och tittat på teve. Mmm, va mysigt.
 
Julafton firade vi hemma med bara oss i familjen och Malins faster. Åt lagom med mat och hade det supermysigt.
Barnen var hur nöjda som helst med sina klappar, vilket känns SÅ bra. Det är inte så lätt att göra som båda nöjda, men vi lyckades!
Ja, vad har mer hänt, inte så särskilt mycket. Vi har bara varit hemma och latat oss helat enkelt.
Eller, rättare sagt jag har latat mig. Gubben jobbade tors-fre och då hade jag och Lucki slappisdagar.
Idag var jag ner på rean men jag måste påstå att det inte var så mycket att komma med mer än en jävla massa tokiga människor som slet och drog i allt. Det var likvärdig rea nu som innan jul, skillnaden är att det bara är SKIT kvar. Sånt som ingen annan vill eller kan ha.
Ärligt talat känns det skönt att denna jul är över. 
Nu är det firandet av nytt år som står framför oss och det vill även vår Uggla önska oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0