Kallt men fint

2012-12-04 @ 17:28:29
Jag hatar egentligen vintern, men jag måste erkänna att det är lite mysigt nu när det har kommit lite snö.
Men för att ändå få klaga så kan jag ju tycka att det är några grader för kallt. Jag har promenerat till och från jobbet de här två dagarna och det har varit riktigt skönt. Idag hade dom inte hunnit plogat så det var till att pulsa lite extra. Igår kväll hade jag soffhäng och lade mig tidigt, har känt mig lite smått låg i några dagar och då är det skönast att sova. Idag har jag börjat em med att tvätta och snart ska vi äta ugnsbakad lax, men sen blir det nog mysdressen framför teven.... igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0