Onsdagsmys

2012-12-19 @ 17:12:51
De här senaste dagarna har det inte hänt särskilt mycket. Är klart med klappar så har redan nu gått ner i varv inför en julledighet, därav mycket soffhäng. I går hade jag onsdag hela dagen och jag vet inte varför och det kändes så konstigt. Har fastnat vid teven de här kvällarna, Morden i Sandhamn bl.a och sen har jag gått som en robot till sängen. I två nätter har nu Lucas kommit in till oss efter att ha kissat på sig så vi alla tre har varit helt borta på morgonen. Men vilket humör han har fått, herre min skapare, som Lucas säger. I går testade han pappas gränser ordentligt och i morse mina. Shit säger jag! Då gäller det att hålla tungan rätt i munnen.
 
I kväll ska jag överraska min man med att gå ut och äta. Min Malin har erbjudit mig så många gånger att vara hemma med Lucas så att jag och gubben kan gå ut och äta själva och nu kände jag för det.
Vart jag ska ta honom vet jag inte, men det ska bli mysigt att bara få sitta och äta själva i lugn och ro oavsett vart vi går.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0