Slappis

2012-02-19 @ 17:56:20
Den här helgen har gått med en enorm fart och både jag och gubben har legat sjuka. Igår kände jag mig något bättre och tog mig en promenad i den friska luften och sen blev jag helt slut. Redan vid halv åtta på kvällen somnade jag när jag bara skulle vila, så vid halv tio kom gubben och frågade mig och jag skulle sova med kläderna på. Det var bara till att gå upp och borsta tänderna och lägga sig igen. Idag har jag i stort sett kastat bort dagen med att ligga i sängen. Tog mig till affären för att fylla på lite mat i kylen, men sen har det inte blivit så mycket mer. I kväll blir det soffan med mysdress, naturgodis och ett glas vin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0