2012

2012-01-04 @ 19:49:51
Jag har inte skrivit sedan förra året...
Nu är både Jul & Nyår över och på ett sätt känns det ganska så skönt. I går tog jag faktiskt bort allt som tillhör Julen och det känns lika fint när man tar bort ljusstakarna som när man tar fram dom.
På Nyårsafton var vi hos ett par vänner i Almunge och det var jätte trevligt. De har två hundar men Lucas har blivit kompis med dom nu och det är helt otroligt i och med att det är två stora hundar. Natten blev lång och vi avslutade med att bada bastu sent på natten (inte så klokt).
Den här veckan har det varit jättelugnt på jobbet då det är många som är lediga och nu är det bara en dag kvar så är man ledig i några dagar igen.
Nu börjar katalogerna ramla in en efter en och det är meningen att man ska börja bestämma sig för vilka sommarkläder man ska ha. Visserligen är det ingen vinter så det kan kännas ganska så enkelt, men än är inte vintern över. Det lilla jag har tittat i katalogerna vet jag inte vad det ska vara för mode i sommar. Jag som tittade igenom min garderob och skulle vilja rensa bort en hel del och köpa på mig lite nytt, men som det är nu vet jag inte eftersom det inte finns något som faller mig i smaken just nu.
Min mamma har nu tappat allt hår efter strålbehandlingen och är otroligt trött. Det känns som om hon har givit upp, men jag hoppas det bara är tillfälligt.
Motionen har det blivit väldigt dåligt med de senaste veckorna, men idag promenerade jag i allafall till jobbet. Det har nämligen blivit mycket cykel på sistone...
Igår var jag till tandläkaren med Lucas och tror ni att han öppnade munnen? NEJ! Så det var bara till att packa ihop och gå hem igen. Nästa försök får pappa ta för Mamma duger inte...
Nu ska jag ta mig lite fika och väcka min man som sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0