En bra dag

2012-06-07 @ 22:09:09
Sov gott och promenerade till jobbet. Jag hade jätte mycket att göra så dagen bara rusade iväg.

Jag tog efter jobbet bussen ner på stan för att titta på Malins avslutning och jag rös i hela kroppen när kören började sjunga. Där stod min lilla kicka så fin! Sen var det andra elever som gick upp och sjöng och det lät så otroligt bra. Några av dom skulle lätt kunna söka till Idol eller nåt. A, det var en trevlig stund jag fick.

När jag kom hem packade vi in oss i bilen för att åka till banken och växla in Lucas alla mynt, men den jäkla maskinen fungerade förstås inte!

Sen fick jag vara frisör igen.... Lucas började likna en liten tjej med sitt långa hår...

Det är så himla roligt att klippa hår och jag skulle lätt kunna tänka mig att jobba som det, men det får förbli en dröm för att plugga kan jag inte se mig själv göra. Jo, om jag inte behövde ta studielån! 

Packningen är nu klar inför en helg på Gräsö och jag hoppas vi får se LITE av solen den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0