Hemma igen

2012-06-10 @ 17:29:12
Igår blev det helt underbart, vi fick sol!!! Alla samlades med ett glas vin och hade mysigt innan det var dags att fixa middag. Vi åt faktiskt fisk trots att det var grillväder, men grilla hinner vi nog med att göra ändå i sommar.
Idag bestämde vi oss för att åka hem lite tidigare än vi brukar och det är ganska så skönt att få lite tid hemma innan det är sovdags. Vi har nu ätit en supergod chiliconcarne och hunnit tvätta har jag också gjort, så nu ska jag bara slappa de timmar som är kvar på den här kvällen.

Idag fick jag ett recept som låter gott och som jag delar med mig.

Klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0