Måndag morgon

2012-06-11 @ 07:36:09
Hela förra veckan blev så konstig i och med att onsdagen var en röd dag och i morse när klockan ringde fattade jag ingenting. Jag har varit super trött hela helgen och igår kväll hade jag lätt kunnat lagt mig redan vid 20. Men jag pinade mig uppe till 21.30 och somnade ovaggat. Snart är det semester och så här trött brukar jag vara veckorna innan, så det är semester jag vill ha! Börjar ärligt talat bli lite orolig för att vi inte kommer att få någon sol i och med att vi har så tidig semester, men det är inte så mycket att göra åt det isåfall. Jag hade önskemål om att få ta semester från vecka 28 i och med att jag var den som fick ändra och ta så tidigt som 26 förra året, men fick ändra till 27 i år...

Nu ska jag och lillputte gå till skolan. Han har bara en dag kvar nu, i morgon är det avslutning och sen ska han vara hos farmor och farfar resten av veckan. Nästa vecka är det fritids och då är det ju bara lek.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0