Tår i ögat

2012-06-06 @ 19:01:27
Idag har det inte blivit mycket gjort. Tog en sväng till Gränby med Lucas för att han skulle köpa sig en vattenpistol och sen ville han faktiskt titta på kläder!!! Då var det bara att passa på för det brukar sällan hända.

När jag vi kom hem igen stod Malin klar för att åka till sin pappa och jag vet inte vad som hände inom mig, men jag fick tårar i ögonen bara för att jag inte ville att hon skulle åka. 

Ja, sen har jag bara tittat på barnen när dom sprungit ut och in för att fylla på vatten i sina pistoler. Så mycket mer blir det nog inte idag skulle jag tro.

Gubben sitter och spelar och jag ska nog bara lägga mig på soffan och lata mig.



 "Mammas tjej, saknar dig!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0