Annorlunda dag

2012-03-29 @ 16:50:10
Vaknade hur pigg som helst, så det var bara till att gå upp och göra något vettigt av dagen. Tog en lunch på skolan med min Malin och det var så himla mysigt. I hennes ålder kan man tycka att hon inte vill ha sin mamma komma till skolan men jag måste säga att det är helt tvärtom, just nu i allafall :) Efter den trevliga lunchen gick jag till mitt nästa trevliga sällskap och pratade lite skit. Rätt som det var ringde telefonen och det var Manpower som vill träffa mig på en intervju!!! Jag hoppade verkligen till och blev skitnervös. Så på måndag ska jag på intervju och det ska bli både kul och spännande. Om jag sen får jobbet är en annan sak....... Det är i vilket fall nyttigt efter 24 år på samma företag för då kanske man ser saker man inte sett tidigare, både positivt och negativt. Ikväll ska jag ner på stan och mysprata och dricka lite vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0