En hemsk natt

2012-03-26 @ 07:43:15

Usch, vilken natt! Jag hade ångest, svettades, en man som snarkade och en son som sprattlade i sängen. För att försöka få någon sömn var det till att knata in till Malins säng. Hjärtat slog både hårt och fort att jag inte kunde slappna av och på det hördes både min mans snarkningar och brakisar ända dit. Just nu vet jag inte vad som händer inom mig, en ledsamhet och nedstämdhet är det jag vet. Att känna sig så här upp och ner får mig verkligen att känna en uppgivenhet.  


Kommentarer
Postat av: Tammy

Hej Laila! Först och främst, tack för att du tittade in hos mig. Känner igen mig i det du skriver här, känslig och ej kvalitativ sömn kontra alla ljud som kan uppstå! Ett råd som jag har fått av min läkare när hjärtat klappar är att gå ut! Jag frågade vad jag skall göra om natten men samma sak gällde då. Svep ett täcke om dig och andas djupt. Kanske inte hjälper alla gånger men säkert en del.

Hoppas du haft en bra dag och får en superkväll!

/Tammy :)

2012-03-27 @ 19:16:29
URL: http://tammytalar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0