En riktig sovdag

2012-03-05 @ 18:24:09
Idag har jag inte alls varit på humör och ville bara sova, så det har jag gjort i den mån jag kunnat. Bästa Malin hade en ledig dag ifrån skolan och hade en kompis här över natten och det var mysigt. Hon börjar bli så stor nu så det är så himla kul och trevligt att bara sitta och prata med ungdomarna. Nu är det kärleksproblem som står på tur... Jag vet precis hur det var i början av tonåren, det var en skitmysig och härlig tid, men var precis lika mycket jobbig. Det är mycket som händer i tjejernas liv just nu och det vill till att skola och vänner klaffar. Till em åkte Malin och jag och handlade lite mat och det är lika mysigt varje gång. Under shoppingrundan fick jag ett samtal av en bekant som är i Thailand och där var det riktigt varmt just nu, 38 grader. Nog för att jag vill ha varmt, men det kanske är i värsta laget. Fast jag skulle ju inte ha nåt emot att vara där om jag säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0