Hemkommen efter en myskväll med vännerna

2012-03-04 @ 15:19:43
Jaha, som vanligt när man kommer hem efter att ha trevligt med sina vänner känns det så tomt. Det blev en underbart god middag, bastubad och sen kväll. Jag min toka gick ut och lade mig på snön när jag var som varmast i bastun, men jag lovar att det var skönt. Hade säkerligen inte gjort det i nyktert tillstånd :) 






Lilleman vaknade som vanligt alldeles för tidigt för att ha lagt oss vid 02, men det va ju bara till att gå upp och se glad ut. Fast efter ett tag gick vi kärringar och lade oss och sov en stund till och det gjorde susen. Vi pratade lite husvagn och Gräsö, så nu längtar vi! Den här sommaren ska våra vänner ställa upp i 2 månader och det ska bli så himla kul!

Nu är det pizza för hemkörning på gång och det ska bli gott, men det kräver en extra lång promenad i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0