Längtan

2012-03-23 @ 19:23:24
I dag har jag suttit i solen och verkligen njutit. Solen är mycket starkare än jag trodde så jag har faktiskt fått lite färg på både bröstet och i ansiktet.
Mm, vad jag längar till att få ställa upp vår nya husvagn! Idag togs den fram från den mörka vinterladan så jag kunde titta i den i dagsljus och då blev jag så inspirerad. Det är helt nya färger, gardiner och planlösning så det ska bli så spännande att få bo in sig på nytt. I morgon ska den dras till Öregrund i väntan på att sen få komma till Gräsö. Gubben ska bygga nytt golv i och med att den här vagnen är större än den förra, så han får ju lite att bita...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0