Myspysdag

2012-03-27 @ 20:07:14
Tog mig en riktig sovmorgon. Sen en varm och go dusch, försökte fixa håret som nu måste klippas och sen lite myspys med min bästa, finaste och underbaraste syster som fick mig så glad. En liten manisk period är på gång så det blev ett gardinbyte i v-rummet till att börja med. Sen for jag runt lite här och där och pillade och det är en så härlig känsla när jag är på det humöret. Värsta lyckoruset! Den medicinen jag ätit för att dämpa mina toppar har jag i stort sett slutat med nu just för att få tillbaka min energi. Den har gjort mig till någon jag inte känner igen och nu vill jag tillbaka till mig själv igen. Det viktiga är att jag är medveten om mina maniska perioder och när de är på fel nivå.

Till middag blev det lax och torsk med thai panna och det kan jag verkligen rekommendera. Bara att blanda i hop grädden med kryddan och hälla över fisken. Jag skivade en halv purjo och lade över fisken och det blev riktigt smaskens.


Thaipanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0