Tomt

2012-03-17 @ 14:47:06
Idag har jag varit och tömt det sista i mammas lägenhet och trots att jag varit där flera gånger sedan hon dog känns det tungt. Det är så mycket jag ångrar att jag inte sagt och gjort nu när hon är borta. Den senaste bilden jag har på mamma när hon skrattade och hade hår bar hon en röd jacka och den stod jag länge och höll i innan jag bestämde mig för att lämna den till röda korset. Det går ju inte att spara alla minnen, även om jag skulle vilja. Till kvällen ska jag försöka hitta på något roligt för jag känner att jag behöver det. Den senaste tiden har varit deppig på flera olika sätt och därför kan det kännas bra att bryta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0