Äh

2012-05-09 @ 20:53:12
Det där med att toppa sig sprack fullständigt! Jag förklarade för frisören att jag bara ville toppa mig, men när jag såg hur långa taffsar som ramlade ner insåg jag att det inte bara skulle bli en toppning. Äh, det gör inget! Innan bussen skulle komma sprang jag in på Åhléns en jätte snabbis och hann prova en ny parfym från Dolce & Gabbana. Jag blev helt såld och måste bara ha den, men i butik kostar den 599:- så jag ska avvakta tills Parfym.se eller ngn annan får in den. Mm, va gott den luktade!

Vilken skön luft det har blivit efter regnet. Inte för att jag tycker om regn, men för alla oss som har pollen allergi är det bra.

I morgon är det 4 år sedan jag och min man gifte oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0