En vanlig tisdag

2012-05-15 @ 16:28:49
Gnällig som jag är så måste jag få säga att jag fortfarande är skittrött! Men dagen rullade på med en himla fart ändå och när jag kom hem var det bara till att gå raka vägen ut till tvättstugan. När det är klart blir det Kvantum nästa för att handla lite mat inför denna härliga långhelg.

I postfacket låg nu min Xlash, som jag med spänning ska testa i 30 dagar för att se om fransarna blir längre och tjockare. Jag brukar inte tro på reklam, men just den här kände jag något speciellt för.



Visar det sig att den ger resultat så är mina fransar räddade!

Till middag blir det något enklare idag så vi snabbt kommer iväg till affären. Gubben ska faktiskt med den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0