Mellandag

2012-05-09 @ 16:25:07
Det är redan onsdag, tänk så fort tiden går! Idag var pappsen hemma med lilleman för han var fortfarande så pass krasslig, men nu har det regnat så i morgon borde han klara av att gå ut. Min arbetsdag gick med en rasande fart. Jag har städat kontorsförrådet halva dagen och sen hade jag engelska i två timmar och sen var det hemgång. När jag kom hem ställde sig pappsen och stekte pannkakor, i vår nya stekpanna som jag tidigare köpte på Chilli. De blev sååå fina! Snart ska jag åka ner och klippa mig, eller rättare sagt toppa mig. Jag ska försöka spara ut håret lite nu så jag får se hur länge jag står ut. Jag har numera en mellanlängd och det är så svårt att få till en frisyr då. Även om jag trivs jättebra i riktigt kort så är det alltid roligt att byta lite, så jag testar.

Den här frisyren är så snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0