Städdag

2012-05-08 @ 16:33:48
Natten till idag var Lucas så pass dålig att han fick vara hemma idag. Han har en sån otrolig hosta och det rinner ur både ögon och näsa. Så idag har det blivit mycket gjort för mig! Jag har röjt undan alla vinterkläder och städat i förrådet, oj vad fint det blev. Som vanligt fick jag ihop en sopsäck med sopor... Jag älskar att kasta! På det har jag dessutom tvättat. Det passade så bra för jag hittade en påse med kläder som Lucas har ärvt av sin kusin och som nu passar, så de fick också hänga med på en liten tvätt.

Nu ska här beställas lite sommarkläder! Jag har 30% på den dyraste varan och 25% på resten (ej rea) och den här gången ska jag ta premium. Det är en avgift på 199:- men sen slipper jag frakt i ett helt år och med tanke på hur ofta jag skickar efter så tjänar jag in det ganska så snart. Smart av Ellos!

Nu blir det regnbågslax med en sås som min bästaste vän tipsat om, får se vad vi tycker om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0