Dutti kicka

2012-10-30 @ 20:07:00
Nu har jag varit duktig och promenerat till jobbet i två dagar och det känns faktiskt riktigt skönt i kroppen. Skulle önska att nackspärren vill släppa bara. Har sovit helt underbart i flera nätter, trots att jag vaknat till av min mans underbara snarkningar. Men nu har jag öronpropparna ligger precis vid sängen så när det blir som värst åker dom in. Funderar på att stoppa dom i munnen på gubben istället :) Skojade bara...
 
Jag tror fan att jag har mask i magen, jag är hungrig hela tiden! En tillväxtperiod kan jag ju inte vara i :)
Ah, det är väl det vanliga, hormonsprätt.
Ska snart fylla magen med lite poppe för det har jag haft ett enormt sug på i flera dagar, med aromat. Kanske lite dip till...
Tar en titt på Zalando först, dom har ju så sjukt mycket skor och fraktfritt är det också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0