Härlig lördag

2012-10-06 @ 14:21:00
Vaknade alldeles för tidigt, av huvudvärk. Nu har förkylningen kommit till både mig och min kära så det är bara att gilla läget. Tog piller och sov en stund till och sen tog jag en solskenspromenad med grannen. Det var otroligt härligt att få se solen en dag när man är ledig!
Efter lunchen tog jag cykeln till Team Sportia för att titta på en jacka, men jag hittade ingen :( Jag vill ha en marinblå och helst Didriksson, men årets modell är inte alls lika snygg som förra årets.
Min älskling är och byter kamrem på bilen som lär ta några timmar, men till kvällen blir det mysmiddag med hela familjen och en kompis till Malin. Nej förresten, Lucas ska på kalas så han missar kvällens planerade festmiddag...
Har tagit en sväng lilla fido och ska fortsätta städa lite, men sen ska jag nog bara slappa och mysa för mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0