En dag hemma

2012-09-18 @ 20:52:10
Idag har jag varit hemma med min älskade Malin som är sjuk. Hon har varit på Kos och blivit sjuk och nu misstänker vi salmonella. Vi var till doktorn idag i och med att hon har haft feber i 6 dagar och får inte behålla nånting hon äter. Nu blir hon hemma tills magen är i balans och febern är borta, vilket kan ta tid om det är salmonella. Jag hoppas verkligen att vi klarar oss! Så den här dagen har jag bara myst med henne och det var jätteskönt.
 
Igår var vi till en barnläkare med Lucas också så nu hoppas vi på att få ordning på hans sängväta. Blir lite irriterad över att vi inte blivit skickade dit tidigare, men bättre sent än aldrig. Det kommer att ligga lite jobb bakom, men om det blir bättre är det värt hur mycket som helst.
 
Jaha, nu är det en som vill köpa soffan oxå :) Hoppas vi hittar någon annan...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0