Morgonpigg

2012-09-14 @ 05:31:10
Sitter här som en morgonpigg pensionär och lyssnar på mina pojkar som snarkar så gott. Blir så irriterad på mig själv att jag inte kan sova när jag väl får sova. Vaknade 04.20 och kunde inte somna om och då låg jag bara och funderade på vilken ny säng jag skulle vilja ha för det börjar bli jobbigt att ligga 3 i 160 cm säng. Lilleman har ju en förmåga att komma 4 av 7 nätter och det är trångt nog när gubben breder ut sig över halva sängen. Har lite småprojektstankar om att förnya lite både här och där, men det kan också vara tillfälligt. Soffan är i och för sig på annons så där kör jag på om det är någon som nappar, men sen skulle jag vilja byta sängen, köpa en garderod till badrummet och köpa en ny säng till Malin. Hon är ju 14 om några veckor och förstår att hon inte längre vill ha en loftliknande säng. Nog för att planlösningen är otroligt bra i ett litet rum, men nu vill hon inte ha så längre och då är det väl bara för mamma att göra något åt det. Tänk om jag ändå kunde vinna lite pengar, då skulle jag inte tveka en sekund till att åka raka vägen om köpa det jag just nu vill ha. Ny säng till oss känns som en lite dyrare kostnad i och med att det måste köpas nya madrasser också, men dyker det upp något bra erbjudande så slår jag nog till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0