Morgonpromenad

2012-09-15 @ 08:41:00
I morse vaknade jag tidigt och tog mig en power walk kl.7.00
Jag mötte ganska många trots att solen knappt gått upp och det kan ju verka helt knäppt när man är ledig och kan ligga kvar i sängen.
Under promenaden lyssnade jag på musik och tänkte på livet i allmänhet. Tankarna for kring mina barn och när dom var riktigt små. Tiden har bara rasat iväg och snart fyller den minsta 8 och den största 14. Kände att jag ska vara stolt över det jag har för de 2 små liven är det enda jag har som står mig nära och som kommer ifrån mig. Min uppväxt har varit tuff och jag har gått igenom en svår sjukdom (åt en bit kladdkaka hos bästa svärmor igår och det är det många år sen jag gjorde), så jag är så otroligt tacksam för det jag har och så stolt över mig själv för vad jag har lyckats med. Det kanske låter skrytigt, men om jag inte hade kommit till ett fosterhem hade mitt liv sett helt annorlunda ut och jag vågar inte ens tänka på hur. De två finaste människorna som stått mig närmast och gjort mig till den jag är har lämnat mig (mamma och syster), men livet går vidare och nu måste jag tänka på dom jag lever för. Jag har en syster på avstånd och som jag tyvärr inte fick växa upp med, men hon finns där och tillhör mig även om vi inte har den bästa kontakten. Sen har jag min finaste systerdotter som är en otroligt viktig person i mitt liv. Hon har stöttat mig många gånger och finns alltid där för mig.
 
Ha en härlig lördag ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0