Seg dag

2012-09-11 @ 19:04:35
I går kväll hade jag ont i både huvudet och kroppen och i natt vaknade jag och frös, så jag hade nog en sväng av feber. När jag gick upp i morse började det droppa ifrån näsan också, men jag tog mig en tablett och cyklade iväg till jobbet. Det gick bra, men har känt mig seg. Hoppas det inte blir mer än så.
 
I två dagar har lilleman gått hem själv vid 15 med egen nyckel och det har gått bra. Då vill han vara stor och klara sig på egen hand, men att breda sina egna mackor på morgonen... nja... då får vi tjata.
Det bor en liten latmask i sonen tror jag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0