Tillbaka

2013-02-11 @ 18:42:28
Äntligen är jag feberfri! Det har varit en jobbig vecka och jag hade feber i 6 dagar. Men igår var det första dagen jag inte behövde ta en värktablett!!! Idag gick jag till jobbet och det var skönt att komma tillbaka. Jag tog det lite lugnt och gick hem en liten stund tidigare för att vila och det var inga som helst problem.
Vaknade av att sonen gapade och skrek om att han inte ville äta köttbullar och makaroner, men det fanns liksom inte så mycket att välja på efter att ha legat sjuk i en vecka. Ingen som har handlat...  Lilleman har ju också varit sjuk hela förra veckan och gick sin första dag idag. Det vi nu kan konstatera är att när han är hemma kissar han inte på sig på nätterna för då går han mera regelbundet på toa. På skolan tycker han att toaletterna är äckliga, vilket gör att han inte kissar nånting under skoltid och det gör att han samlar på sig en massa urin i blåsan till natten. Så det ska bli spännande att se hur det blir inatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0