Min dag

2013-01-17 @ 20:32:01
Igår var jag och min Malin på restaurang och myste för oss själva. Hon uppskattar att få göra saker själv med mig så oerhört mycket och det gör mig så glad. Hon är ju nu 14 år och jag vet ju hur jag själv var ,inte satt jag hemma precis. Men min Malin satsar på skolan och träning, än så länge.
Den här veckan har gått så otroligt fort att jag helt tappat onsdagen. Så när jag vaknade i morse och insåg att det var torsdag kändes det riktigt bra, men konstigt. Det roliga var att jag gick till tandläkaren i morse i tron på att det var idag jag hade en tid, men då säger hon i receptionen lite försiktigt, - Nej, det är i morgon...
Suck, va trött jag blev på mig själv!
Till jobbet i en rask promenad och nu börjar jag känna att min ömma höft börjar mjukas upp efter bara några dagars övning och det är ju positivt. 
Trots lite strul på jobbet har dagen varit kanon. Hem och stekte pannkakor och sen iväg och handla lite mat, posta paket och fyndade på JC. Dom har 70% rabatt på massor av kläder nu och jag hittade en jacka till gubben som hade kostat 1200:- men idag 300:-. Det sorgliga är att den sprack under armhålan vid första provningen...
I och med den stora rean har jag inte rätt till öppet köp, men en sån här gång måste jag väl ändå få pengarna tillbaka hoppas jag. Det får jag ta tag i under helgen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0