Rensningsdag

2013-01-02 @ 16:45:00
Dagens
Å, va skönt det är att vara ledig, men samtidigt lite långsamt när de flesta jobbar. Idag sov jag och Lucas till 9.30 och sen började jag att röja. Öppnade garderoben och bestämde mig för att kasta de där plaggen jag länge tittat på och inte kunnat göra mig av med. Men nu insåg jag att dessa bara hänger och tar plats så de fick efter mycket om och men åka i sopan.
 
När jag ändå va igång tog jag även bort julen. Så nu är allt vad Julen borta och det känns så skönt! Jag är inte så mycket för Jul och uppskattar när den är över.
 
Jul & Nyår
Julen har varit helt underbart på alla sätt. I år var vi själva hemma med barnen och Malins faster och det kändes annorlunda att bara vara hemma själva, men trevligt .
 
Nyår firade vi tillsammans med ett par goda vänner i Almunge och hade det SÅ mysigt.
Vi åkte dit tidigt och åt en supersmarrig lunch. På det tog vi oss ett långt bastubad!
Dessa timmar fullständigt rann iväg och helt plötsligt var det dags för middag.
Det blev en lugn kväll, men sen.
 
Nyårslöfte
Inget
Jag har aldrig haft ett nyårslöfte då jag vet att jag inte kan hålla det, men man kan ju alltid tänka att detta år ska bli annorlunda. Vad det ska innebära för mig vet jag inte riktigt, men det finns en del planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0