En fredag med musik, pastasallad och vin

2013-03-22 @ 19:41:00
Idag tog jag bilen till jobbet för att skjutsa Malin till sin praktikplats och när jag kom till rondellen vid mitt jobb höll jag på att åka åt skogen! Det var så falskt halt och jag bara gled in mot räcket. Men i sista sekund, tog det fäste.
På em frågade hon mig om jag även kunde hämta också och det gjorde jag. Vi har en kväll utan pappa och tänkte mysa lite, men om det blev så mycket mys vet jag inte. Dotra drog ner på stan för att klippa håret och lilleman sitter och spelar vid datorn, som vanligt. Lilleman ville äta resterna från igår och det är ju uppskattat. 
Jag o Malin äter en pastasallad ifrån Årstahallen, de är så goda och du får blanda hur du vill. 
Nu har dotra kommit hem och hon är jätte missnöjd med klippningen. Med hennes hår tar det in normala fall 45 min men denna frisör klippte på 15 min så ni kan ju tänka er hur det blev.
I morgon ska jag ringa och "reklamera" detta. Dom kan ju inte ta 320:- för en 15 min klippning på ett så tjockt hår som hon har.
Nu har ätit våra underbara sallader och sitter och myser i varsin hörna .
Jag i köket, Lucas i vardagsrummet med en kompis och Malin i sitt rum o poppar musik.
Ett par vänner skrev på FB att dom vill komma, så snart får jag lite sällskap.
Först ska jag få lite massage av Malin, hon ska smörja in mig med Heat som värmer otroligt gott när man är stel.
 
Aloe Heat Lotion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0