Längtar efter våren!

2013-03-27 @ 18:03:00
Nu är det snart slut på mars och det är svårt att tro att våren ska hinna komma tills vi ska ställa upp husvagnen.
Men det kan vända lika fort och de senaste dagarna har det ju faktiskt varit fint, men kallt och blåsigt.
Den här veckan är kort och det är påsk. Igår var jag om min grupp ut och åt middag för att tacka av en kollega som ska sluta hos oss och vi var på nya Gillet. Det kan jag verkligen rekommendera. Otroligt god mat och MYCKET!
När jag kom hem låg detta ägg under täcket. Då blir man varm i hela kroppen!
 
 
Har fått tillbaka värken i höften igen så det har blivit en del cykel den här veckan, men när jag kom hem idag bytte jag skor och tog mig en rask och lång promenad i solen. Så nu är det till att börja med de övningar jag fick förra gången för då gick det faktiskt över.
Nu har vi precis smaskat i oss spaghetti med köttfärssås och idag blev den så där sjukt god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0