Uppe med tuppen

2013-03-29 @ 07:00:00
Jag som älskar att sova vaknade givetvis 05.30 och kunde inte somna om. När det är arbetsdag är jag hur trött som helst och vill fortsätta sova, men när jag inte behöver gå upp kan jag inte sova.
Idag är det mycket jag vill hinna med. Till att börja med ska jag färga håret men sen ska jag till en kollega inom Forever och hälsa på. Hon bor i Knivsta så jag tror faktiskt att jag ska ta tåget. Det kan vara lite mysigt. Sen skulle jag vilja ta en promenad medans solen är uppe så det beror väl på hur länge jag blir kvar hos henne. Vi kan prata om jag säger så... Det är inte många av mina vänner som är lika pratsjuk som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0