Glädje och sorg

2009-08-27 @ 18:07:23
Som jag skrev tidigare så längtade jag efter mamma. Jag gjorde slag i saken och åkte till mamma (foster) och det var verkligen skönt. Vi har inte den bästa kontakten, men vi vet var vi har varann. Hon har genomgått cancer 3ggr och klarat sig bra, men nu när jag kom hem pratade jag med henne igen och då berättade hon att hon fått ett brev om att hon måste göra en operation i underlivet. Fick direkt en klump i magen och den glädjande känslan om att hon äntligen är frisk vände. Jag får alltid så dåligt samvete över att vi inte träffas oftare men det är inte så lätt att få den relationen man drömmer om i mitt fall. I början av september ska hon opereras och jag hoppas verkligen det kommer att gå bra. Nu har man ju inte så särskilt positivt tänkande kring cancer, men en del har tur och det hoppas jag att mamma har.

Kommentarer
Postat av: Berit

Jag tänker på dig. Man får aldrig vara rigtigt glad . Kram till er alla.

2009-08-28 @ 17:39:37
URL: http://nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0