Saknar mamma

2009-08-27 @ 07:38:30

I dag har jag en sån enorm stark längtan efter mamma! Det som känns så frustrerande är att jag inte har en riktig mamma att krama och umgås med, men min fostermamma finns och det är jag glad för. Men den som inte växt upp i ett fosterhem och blivit övergiven av sin mamma kan nog säkert inte förstå vilken stark saknad man bär på. Enda sen jag själv fick barn har jag försökt vara stark och kunna ge mina barn allt vad kärlek är, men ibland brister min egen styrka och jag känner mig själv som ett litet litet barn som också behöver värme och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0