En trevlig lunch

2009-12-17 @ 20:52:11
hade jag idag med en fd arbetskamrat. Vi gick på china buffé och gissa om det var gott?! Det är inte ofta jag äter det så det uppskattas varje gång. Innan vin skulle mötas gick jag en kortis på HM och blev lite smått irriterad. Där möter jag en tjej som går och bär på en sån där liten hund som ser ut som en katt och jag anser att man inte ska ta med sig djur in på en affär oavsett hur litet det än är. Nu är inte jag allergisk, men tänk om det skulle vara någon som är tok allergisk mot hundar! När jag kom hem lade jag mig på sängen och somnade ett par timmar och sen direkt till dagis för att hämta busfröt. Till middag blev det ett par skinkmackor och kaffe (inte bra, jag vet) så nu har vi ätit upp en hel skinka på 3kg sedan i söndags, bra jobbat va?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det då ok med folk som har paryfym på sig då??

2009-12-17 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0