(tors) dagens

2009-02-26 @ 07:09:50
Godmorgon,
Hm, vet inte om jag fortfarande sover... e skita trött idag.
I natt vaknade Lucas och ville komma in. Sova tre i en 160 säng blir lite trångt.
Hur som helst så är det bara att bita i det sura äpplet, det är ju bara 2 dagar kvar...:)
Den här helgen ska jag inte göra nånting, bara ta det lugnt.
Kanske ta en sväng till IKEA och shoppa lite nya ljus för nu har jag eldat upp alla.
Jag älskar värmeljus! Det är det första jag tänder när jag kommer hem från jobbet.
Apropå IKEA, snart öppnar vår nya IKEA här i Uppsala och det ska bli så kul.
Hoppas verkligen de får mer i sortimentet än tidigare.

I kväll ska jag nog ta en postorders kväll, det var längesen jag beställde några nya kläder nu.
Oj, oj, tänk vad fort klockan går på morgonen, man hinner inte med nånting.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0