Fredag morgon

2009-01-23 @ 07:05:16
Å, äntligen är det fredag!
Natten till idag har varit helt underbar, jag vaknade inte en enda gång!
Nog för att det alltid känns mycket lättare att gå upp när man vet att det är sista dagen på veckan, men jag känner mig ändå så mycket piggare idag. Har pulat med mitt hår i evigheter känns det som.
Jag är så velig när det gäller min frisyr, ena dagen vill jag klippa mig kort och den andra är det skitbra som det är.
Nu är det ju snart vår och då brukar jag alltid göra nåt kul med håret, så jag ska försöka stå ut.
Idag har jag inte växeln och ska försöka gå hem lite tidigare.
Min dotter kommer även idag (mamma vecka ) och det är alltid så mysigt efter en hel vecka utan henne.
Hon har blivit så stor nu att hon även hämtar sin lillebror på dagis.
Förra gången hon var här hämtade hon 3ggr och det har jag belönat henne för med 50kr bara för att jag tycker hon är så duktig. Ikväll ska vi äta tacos med vegetarisk färs, får se vad barnen säger om det...
Vi har provat det en gång och det var helt ok, men visst, ingenting slår ju riktig köttfärs.
Nu vill jag önska er alla en riktigt bra dag så hörs vi i kväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh;tack mamma. jag tycker bara det är kul att ta hand om lucas ;lillbrorsan.även fast jag och han bråkar ibland så älskar jag honom jättemycket.samma sak gäller med dig jag älskar dig också jättemycket fast dem orden räcker inte till jag kan inte förklara vad jag skulle gjort utan dig mamma .varje gång vi bråkar ongrar jag mig jag känner mig så trygg hos er.jag kan inte förklara vad jag älskar er altså det finns inte ord för det;hoppas ni förstår på ett ungefär. tack för att ni finns och gör så att jag känner mig så trygg som jag gör. tusen rosor;pussar och kramar er malin

2009-01-24 @ 11:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0