En vårdag med mycket sova och god mat

2010-04-12 @ 19:12:32
Har känt mig lite seg hela dagen idag. Drömmer så otäckt och konstigt på sistone och går och tänker på det hela dagarna. Drömmar kan bli så verklighetstrogna på nåt sätt och det är väl det som gör att de finns kvar i huvudet. Efter jobbet idag gick jag som vanligt raka vägen hem för att sova, vilket kan kännas lite dumt nu när det är så fint väder. Då ska man ju passa på att vara ute! Men min kropp säger fortfarande till om sömn så jag lyder det. Sen var det bara till att börja med maten och idag blev det pölsa med stekt ägg och rödbetor!!! Visst, det kan tyckas låta äckligt, men alla i familjen älskar det. För övrigt går tankarna ständigt på vår nya husvagn. Vi hann bara se den en kortis innan den skulle vinterförvaras så vi har glömt bort hur den såg ut inuti. Men sen är planeringen en helt annan så nu får vi tänka om när det gäller möbleringen i förtältet också, suck. Vi som äntligen hade hittat den perfekta lösningen på alla sätt. Men ombyte förnöjer sägs det... Förra året hade jag rosa i förtältet, det va rosa lampor, rosa duk och rosa ljus m.m, men nu har vi köpt ett sprillans tält med nya gardiner och då passar det inte med rosa. Har börjat köpa på mig lite i svart och grått, som jag tror kommer passa, men det ser man egentligen inte förrän vi fått upp allt. Tänk så olika vi är och vilka olika intressen vi har, det tycker jag är så kul. En del kan inte fatta hur man kan vilja ha en husvagn medans jag inte kan fatta hur folk kan lägga flera miljoner på ett hus. Det här blir vårat 5:e år på Gräsö och än har vi inte ledsnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0