Tisdag

2010-08-17 @ 20:15:02
Kände direkt i morse att den här dagen skulle bli lite off, men dagen gick undan och jag gick raka vägen hem för att lägga mig en stund. Det kryllade av ungar utanför fönstret så det var ganska så svårt att somna. En liten vila blev det i vilket fall. När jag tog mig upp var det bara till att börja med maten och idag gjorde jag en tacogratäng. Färdiga mixar är ju för bra när man vill att det ska gå snabbt och få den kryddningen som är perfekt. Findus har kommit med en ny mix, Köttfärsgratäng Taco och den kan jag verkligen rekommendera. Det jag gör är att istället lägger pasta i botten på gratängen och blandar färsen med lite vätska, då blir den mera matig. Till det har vi tacosås så det blir en riktigt festlig rätt med lite sting i.

Mix Köttfärsgratäng Taco


I morgon är det skolstart och det märktes på Gränby. Alla verkade vara där för att köpa bokpapper, precis som vi. Nu blir det en kopp kaffe och en titt på lite kläder på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0