Nu är det inte många dagar kvar...

2010-08-02 @ 16:45:59

I dag är det måndag och jag har bara denna vecka kvar på semestern. Det står som spön i backen och jag sitter inne i vagnen med massor av tända ljus. Trots att jag hatar när det regnar så är det lite mysigt att höra det smattrande ljudet på taket. Mina gullungar sitter i förtältet och spelar TV spel å de är så söta. Det enda som är positivt med att det regnar är att jag slipper alla ungar i förtältet. Hela sommaren har vi haft upp till 10 ungar och det har faktiskt varit skitjobbigt. Den ena stojar mer än den andra och det har varit en nivå som stått i taket. Leksaker över hela golvet så ni ju tänka er hur det varit. I morgon kommer ett par vänner över och då ska vi över till Öregrund och äta om vädret tillåter. Vi har varit enormt sparsamma denna sommar och umgåtts mest med våra kära campingvänner. Inte har vi grillat många gånger heller för jag har mått illa av både smaken och lukten. Idag blir det hamburgare med bröd och den kommer vi faktiskt att grilla, men det är inte samma sak som att grilla kött. Den här sommaren tror jag har varit den första som jag inte gått upp i vikt på och det känns så himla bra. Jag har dels inte ätit lika mycket som andra somrar, men har heller inte druckit lika mycket öl å vin som de tidigare åren. Man ledsnar faktiskt till och med på det... Men just nu sitter jag och det var gott efter att ha sovit ett par timmar.  


Kommentarer
Postat av: Eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, sextips, ställningar, myter osv:)

2010-08-02 @ 18:13:44
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: emilia

fin blogg!



frågestund på bloggen, checka och ställ en fråga eller två :) länkar även bloggen!

2010-08-02 @ 20:30:13
URL: http://emilialoviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0