Lördag

2010-12-04 @ 17:13:40
Ja, då har det gått några dagar sen jag skrev sist och jag har bara slappat. Julklapparna klara så den stressen är över! I dag åkte vi iväg hela familjen för att uträtta lite och tog då en sväng till Ikea för att äta korv till lunch och jag lovar er att det var mycket folk! Tänk hur det är egentligen, på vardagarna jobbar man och sen hem för att hinna med de andra sysslorna och sen på helgerna åker vi runt och handlar. Men det är så det ser ut för oss alla och det är så det kommer att se ut i fortsättningen också. Ikväll ska jag på tjejmiddag hos grannen och sånt är alltid roligt. Sist bangade jag på att följa med till krogen och det gör jag nog ikväll också. Jag tycker inte det är roligt längre och sen blir hela dagen efter helt förstörd på grund av att det blir så sent. Allt efter tolv gör att man inte kommer igång på hela dagen efter. Nu är jag i och för sig 40 år och kan se tillbaka hur det var förr, då kunde man gå ut flera dagar i veckan och ändå upp vid 7 och jobba. Men nu är det andra tider! Ha en bra kväll för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Emrelinn

This is a very good site. Thank you.

2011-05-09 @ 12:35:21
URL: http://emrelinn.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0